Valuta:
Netherlands

Verzenden & retouren

Verzending

1. Q: Wat voor soort betaling accepteren jullie?

    
A: U kunt betalen voor uw producten door Paypal of creditcard of Western Union, Money Transfer. Als klanten nodig hebben om grote sommen goederen te kopen, raden wij Western Union Money Transfer.



2. V: Hoe lang duurt het voor de scheepvaart?

    
A: De levertijd variëren afhankelijk van waar u zich bevindt en of het product dat u bestelt op voorraad is. Wij zullen u op de hoogte van de verwachte levertijd van uw object. Als uw artikelen op voorraad is, zullen wij het aan u te leveren binnen 5-8 werkdagen.



3 V: Kan ik de verzending van mijn items naar een ander adres, noch mijn factuuradres?

    
A: Ja, u kunt items naar een andere address.When u kiest voor de juiste The North Face producten en check-out te verzenden, kunt u de juiste verzendadres te vullen door prompt voor aanmeldingsgegevens.



4. V: Kan ik volgen het pakket online?

    
A: Ja, u kunt uw pakket online.Once wij uw pakket uit te houden, zullen we de tracking-nummer e-mail aan u voor. Het tracking-nummer zal beschikbaar zijn in 36 uur.



5. V: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    
A: Verzending duurt 6-11 dagen wereldwijd. Een tracking-nummer zal binnen 48 uur naar u worden verzonden, zodat u de voortgang van uw bestelling kunt volgen online.Please duurt maximaal 5 dagen voor de rederij om de informatie bij te werken op hun website.Shipping is gegarandeerd.



6 V: Wat moet ik doen als ik nooit de zending ontvangen?

    
A: De regel is eenvoudig als je niet het punt in een maand hebben ontvangen van toen het werd uitgezonden, zullen wij u volledig betaling terugbetalen.


7Q: Hoe zorgt u ervoor uw producten nadat ik klaar ben met de betaling?
    
A: Binnen 3 werkdagen nadat u klaar bent met de betaling, zullen we gedetailleerde lijst die is inclusief verzenden: ordernummer, betalingstermijn, tracking-nummer van de uitdrukkelijke, betaling bedrag, products'name gekocht, en het bedrag, de vervaldatum, het waarschijnlijk tijd te leveren.



8. Q: Hoe kan ik weten status van mijn bestelling?

    
A: Zodra we de producten te sturen, zullen wij u een tracking-nummer, waarmee u uw bestelling online kunt controleren geven. We zijn ook een oogje op je koffers totdat ze u bereiken.



9. V: Wat moet ik doen als de items werden beschadigd bij ontvangst?

    
A: Als de items werden beschadigd of defect is bij ontvangst, neem dan onmiddellijk contact met ons, onze medewerker van de klantenservice zal klaar zijn om te zorgen voor uw zaak helemaal te zijn.



10. V: Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling te verwerken?

    
A: Het duurt slechts 24-48 uur om uw betaling te verwerken, een e-mailbevestiging met ontvangstbewijs zal naar u worden verzonden zodra uw bestelling is goedgekeurd.